20 random facts about me

1. Jag har aldrig flyttat (bortsett från plugget i Halmstad). Min familj har bott i samma hus ända sen jag föddes.
2. Jag hatar att bara vara hemma, rastlös är mitt mellannamn. 
3. Min kusin är en av mina bästa kompisar. 
4. Träningsvärk är det bästa jag vet. 
5. Jag tycker det är sjukt kul att köra bil. Brum brum. Snabbt ska det gå.
6. Jag tycker fötter är fett ofräscha. 
7. Jag är faktiskt väldigt känslosam, jag visar det bara inte utåt. 
8. Jag följer ALLTID "Bonde söker fru"
9. Jag har två tatueringar och en piercing. En tredje tattoo kanske är på G inom en snar framtid. 
10. Min syster och jag jobbar på samma ställe, men olika avdelningar. 
11. Jag är ganska killig av mig: klär mig hellre skönt framför snyggt och gillar hårda tag och grabbiga grejer. 
12. Jag svär rätt mycket, dålig ovana! 
13. Mitt liv består i princip utav jobb och träning. 
14. När jag var liten ville jag bli bergsklättrare. 
15. Jag skriker ALDRIG när jag åker karuseller eller berg-o dalbanor. STONEFACE
16. Mitt hår är väldigt ostyrigt och lockigt. 
17. Jag får väldigt lätt aggressioner, speciellt när jag är hemma. Kort stubin. 
18. Jag försvarar alltid mina vänner med näbbar och klor.
19. Mitt stjärntecken är Fisk. 
20. Jag har knappt inte använt datorn på hela sommaren. 
Lista | Lista | |
Upp