Förändringar - hälsa

* Gym minst tre gånger i veckan

* Pingis så ofta träningspartner finns, annars serva själv
 
* Ngn form av rörelse Varje dag (PW, kondiition, gym, pingis)
 
* INGET godis under vardagarna, endast en helgdag. Måttligt! 
 
* Inget chips el. popcorn.
 
* Glass, samma som GODIS. 
 
* Ingen läsk eller light-version ( fun light saft OK)
 
* Minst 2 liter vatten om dagen
 
* Lagom är bäst...
Hälsa | Fröken Duktig | |
#1 - - emma:

kaaarin inspirera mig!!! haha snälla tvinga mig! hur får du i dig 2 liter vatten om dagen? har du vattenflaska överallt???

Svar: Minst två glas vid varje måltid, inklusive frullen. Ta ett glas på varje rast typ ;) haha. nä men det beror ju på hur mkt man tränar med :) Nej jag är inte en av dem som går runt med vattenflaska i handväskan, men när jag tränar dricker jag mkt och försöker dricka när jag är hemma. Typ framför tvn har jag alltid ett glas med vatten och så :)
Karin/Karre

Upp