Träningsglädje

Har tränat en heeeel del denna veckan och oooh så kul det är. VIll bli starkare, starkare och ännu starkare. Se resultat - känna resultaten. Det kommer så småningom. Målet är inte att gå ned i vikt utan att bli tight,  "byta fett mot muskler", även fast det är fysiskt omöjligt men rent bildligt så är det vad jag vill göra. 
 
Var sugen på en PW och Pingisträning idag, men vaknade mitt i natten med ont i hela kroppen, frossa och huvudvärk. Tempen stod på 39,7 och min träning var det bara att skita i. Lyckades somna om och vaknade och mådde bra, eller ah, ingen feber. SKUMT?! 
 
Under dagen har dock febern smygit sig tillbaka och jag håller nu alla tummar och tår för att jag ska vara någorlunda frisk i morgon. Det är nämligen säsongens första tävling som står på schemat. Något jag inte vill missa. 
 
Trots att jag inte skulle träna idag fick det bli en "liten" promenad i sakta mak. Jag mår inte bra av att sitta still en hel dag, frisk luft och att röra på kroppen tror jag inte skadar allt för mycket. Bara man inte tar ut sig. Vilket jag definivt inte gjorde. 
 
MEN TRÄNING ÄR KUL. KÖR BARA KÖR 
 
 
Hälsa, Pingis | Fröken Duktig, Hemma, pingis, träning, tävling | |
Upp