PPP-dagen

Pappa - Har nog sagt det innan man jag är Pappas lilla flicka och min pappa är verkligen supermysig. En riktig pappa pappa och helt bäst. Kan inte beskriva med ord hur mycket han betyder för mig och har gjort under hela mitt liv. 
 
Papper - Jag älskar att knåpa och då är papper ett måste, samt att jag hellre pluggar på papper, läser o sådant än på datorn. 
 
Pennor - En av mina stora passioner är att skriva och uttrycka mig i ord, pennor är då ett viktigt verktyg. 
 
Pengar - Tråkigt men ack så sant att det är en viktig del av ens liv, skaffa pengar och förbruka dem. 
 
Pringles - Gooooott 
 
Popcorn - Det ultimata bio-snackset. 
 
Panter - Rätt fräckt djur tycker jag, liksom aggressivt men snällt på samma gång. Väljer sina kamper. 
 
Pussar - Mysigt, behöver jag tillägga något?
 
Pauser - Behövs ibland, vad det än gäller. En bensträckare efter en lång bildfärd, en kissepaus kanske, en rast i skolan, en setpaus i matchen, en paus från stressen och vardagen eller en paus från allt. 
 
Pålitlighet - Personer som man inte kan lita på är personer som inte borde ha någon som helst plats i ens liv, hur ska man kunna säga eller göra något utan att känna en oro i kroppen??? Så viktigt att omge sig med personer som är pålitliga eller inger en trygghet. 
 
Peter - Min brooooor. LOVE U! Fin som satan och still singel, kom igen tjejer. Högst betalande, tjing tjing. 
 
Post - För mig som bor ensam i en lägenhet som jag inte är skriven i är brev väldigt ovanligt därför älskar jag post, när det väl kommer. Till och med reklamen tycker jag om. Speciellt MAXI:s veckoblad. haha. 
 
Program - Appar, tv-program, dataprogram, spel, linjer i skolan. Ja program ger valmöjligheter. Oändligheter. 
 
Pingis - Sist men inte minst, min favorit sport. Mitt liv. Min passion. Min verklighet. Min livsstil. DEt man förknippar mig med. SPORTEN som förändrat mitt liv. PINGIS! 
 
 
Lista | Lista | |
Upp