Fin musik

Dagen började med att jag vaknade klockan 7.30 fast jag hade ställt klockan på 8.15, låg och drog mig en liten stund och sedan åt jag en lång frukost. Mums filibaba!
 
Tog cykeln till skolan och ett samtal, fan vad välbehövligt det var! Rensade skallen och gick därifrån med ett något lättare hjärta. Vissa personer är verkligen guld värda! 
 
Efter samtalet stack jag en snabbis till gymmet och körde mina ryggövningar innan jag gjorde mig i ordning för skolan och en lunch innan tre lektioner som gick relativt snabbt. Efter skolan blev det plugg och efter det träning och nu sitter jag bänkad i soffan. Snart sov-dags för att ladda för morgondagens tidiga träning. 
 
Passar på att slänga upp den här låten för den är verkligen hur fin som helst. Verkligen i en klass för sig!
 
 
Går på repeat i mina hörlurar just nu 
Musik | Fröken Duktig, Musik, Youtube | |
Upp