Ett tomt eko

Här har det ekat tomt de senaste dagarna. Jag har haft huvudet fullt av annat, mycket tankar, saker att göra med mera. Behövde ett litet avbrott från allting, men nu är jag lite mer på tårna igen :)
 
Torsdagen bestod av gym, skola, plugg och mer plugg. 
Fredagn bestod av gym, skola, trött-tjej, intställt tåg, taco-mys med familjen, häng med syster och tidig läggning.
Lördagsförmiddagen bestod av ilska för att min mobil cpade, ett besök på telia, intersport och två mataffärer, resten av dagen var jag irriterad som fan över att jag tappat bort mina nycklar och varken kan komma åt min cykel eller något annat. Kul. Pluggade, gick en runda, läste, sökte jobb och kollade utbildningar med. Busy Busy. Just det åt mat med mamma o pappa oå kvällen innan jag stack till P. 
 
Lyssnar på mycket musik för tillfället med och denna listan är chilli-dillig:
Spooning
 
 
 
 
Allmänt, Musik | Familjen, Mig, Musik, Mys, Plugg, Vänner | |
#1 - - emmas:

ojojoj vad mycket P det har varit den senaste tiden, undrar vem detta kan vara ;) (håll mig uppdaterad)

Svar: haha, dock inte så spännande som du tror. vi får ta ett snack när vi ses emmmmis :)
Karin/Karre

Upp