Godmorgon

Sitter på tåget ner till Halmstad nu. Men du är ju redan i Halmstad tänker ni? Ah jo det var ju tanken, jag åkte ner i förrgår kväll men bestämde mig att åka hem igen efter gårdagens skoldag. Något sa mig att det var det bästa att göra. Så rätt jag fick. Lagade mat med mamma och avnjöt den i sällskap av mamma och pappa. Så nu sitter jag här på tåget ner till Halmstad efter en snor-tidig morgon, men ibland är det värt det:)

Food is food, Umgås | Familjen | |
#1 - - JOSEFINE ANDERSSON:

sv: Frukosten är då det bästa på hela jäkla dagen!!! :)

Sjukt bra att själv vara medveten av vad man hållit på med och åt vilket håll man vill! Somsagt, sjukhus gör en bara sjukare, tro mig jag vet.
Detdär med återfall... jag råkade oxå med ett i somras, som inte alls var meningen. Hade inga planer om att gå ner i vikt eller något sådant, men råkade ändå på det. Så sjukt lätt hänt. Dock kom jag på mig själv och fixade till det. Tror jag har gått upp nästan 10 kilo sen dess igen. Och jag känner mig somsagt, snyggare och nästan smalare nu när jag själv mår bra osvosv :)

Jag lovar, du fixar detta! Det hör jag på dig!!!!
KRAM

Upp