Vad händer o sker?

Jag ber ännu en gång om ursäkt för mitt mer eller mindre obefintliga bloggande. Är inne i en djup fantasisvacka och har därför valt att lägga ner energi på annat så som skola och plugg. Inte heller så roligtl, men det var välbehövligt. 
 
Tyvärr kommer det inte ske någon uppdatering de närmaste dygnen heller då jag åker till Norge i eftermiddag. Deras flicklandslags tränare har bjudit in mig och två andra svenska tjejer att vara med och agera sparring, så idag går tåget till GBG kl. 16.00 från VBG och senare blir det buss med tjejerna från GBB till OSLO 17.30. Vi kommer bo på hotell, så det blir hotell-frukost fram tills på tisdag, I'm in Love. Ska bli väldigt roligt att byta träningsmiljö igen då det har gått i slentrian här hemma. 
 
Så tidigast tisdag får ni nog en uppdatering om inte internet-uppkopplingen i Norge fungerar vill säga. Ska försöka ta bilder med så att ni får mer än svart text på vit bakgrund. 
 
Håll ut vänner, jag ska finna inspirationen igen. Har ju ett helt påsklov på mig sen att bombardera er med inläggggg. Eller? ;) 
Pingis | Mig | |
Upp