Oooopsi

Jag lyckas! 

nämen, här kommer ännu ett inlägg. TVÅ dagar i rad är inte illa. 
 
Tänkte nämna lite saker som har hänt under sommaren och som har vart roliga/förändringar/allmänt random:
- Sagt upp lägenheten i Halmstad
- Jobbat på Gekås
- Fått nya kompisar
- Sagt upp kontakt med en person som jag trodde skulle finnas i mitt liv ett tag till
- Levt ett ungdomsliv - fest, fylla, dans och strul
- Umgåtts med min syrra en hel del
- Festival i Malmö, spontant utan bokat boende, löste sig bra det med.
- Piercat naveln
- Bestämt mig för att jobba i höst
- Bestämt mig för att börja gymma seriöst nu i veckan.
- Bytt rum här hemma, håller på att inreda för fullt. 
- Shoppat en massor, hejdå lönen
- Skaffat Iphone 5
- Halifornia, minnesluckor heeeeyaaa! Kul som fan dock! 
- Skitit i personer som inte brytt sig om mig,
- Umgåtts med gamla vänner.
 
Tankar o. livet | |
Upp