Lördagen och söndagen

På lördagen så vaknade jag upp rätt så trött efter den sena fredagskvällen. Vid ett-tiden hämtade jag upp min bror för att åka till gymmet. Vi körde ben, mage och lite underarmar. Helvete, min bror är min idol. Supersnygg kropp och hur stark som helst. 
 
Efter det körde jag hem han och gick sedan till Kvantum för att köpa saker till kvällen och fylla på Lindas kylskåp då jag skulle sova där lör-sön. Började så smått göra mig i ordning och efter mycket om och men hade jag fixat smink, hår och kläder. Sedan kom Natalie och vi började förgrogga lite. 
 
Vid nästan halv sju började vi röra oss mot Frida där artonårsfesten hölls. Där bjöds det på mat, välkomstdrink, skratt och lekar. Som vanligt på fylalan snackar jag konstant. Men det var sjukt trevligt. Och kvällen slutade jag vet inte riktigt hur och med vem, vilka när och var. Hahha. Ni får gissa själva. Söndagen är kommentaren: Bakisvänner, bakismat och bakishäng! 
 
 
Allmänt | |
Upp