Ingen söndagsångest här inte

Hej.
Idag är det söndag och jag ligger fortfarande i sängen. Har legat och läst sen klockan 07.30.

Sen jag skrev sist har det hänt en hel del. Jag har hunnit vara på semester i Cypern, ayia napa, men min syster. Det var en helt perfekt resa. Vi solade, badade och bara njöt av tillvaron. Kopplade av. Det var fantastiskt.

Jag kom hem natten mellan måndag och tisdag denna veckan så har jobbat en kort vecka bara. Mjukstart efter semestern. Skönt. Igår var jag hos emelie och firade att hon har fyllt år. Tanken var att det skulle bli utgång men jag var hemma runt kl 00.00 då ryggen strejkade och inte ville samarbeta. Rätt skönt idag att vara pigg och inte bakis och utmattad.

Nu ska jag gå upp och äta frukost och ta mig ut på en power walk innan jag fortsätter min slappa söndag.

Bild från när vi njöt i det turkosa vattnet på Nissi beach. Saknar!!!!

Allmänt, Umgås | |
Upp