Myser

Så här söt var Ida innan när jag åkte och hälsade på henne i Vessige. Vi satt och drack kaffe åt pepparkakor i våra slitna mjukiskläder (OK, hon drack kaffe jag smakade men höll på att kräkas). Satt och pratade om allt och ingenting. Sedan tog vi med hennes hundar ut på en liten runda innan vi åkte in till Falkenberg för att kolla på råttöron och svans till hennes utklädning på fredag. Blev också ett snabbt besök på donken för Ida ville ha lunch innan vi åkte tillbaka till Vessige och jag åkte hem för att äta och fixa iordning mig till osteopaten. En väldigt lyckad förmiddag med skratt, mys och mycket prat. Du är fin vännen!

Nu har jag precis varit hos osteopaten och sitter på Falkenbergs Bibliotek och pluggar och äter kesomellanmål innan pingisträningen som börjar om 1h och 15min. Min höft hade blivit sned igen så så han fixade till det. Ska testa träna och se hur det går, får väl avbryta om det gör för ont. Nog skrivet för tillfället, ska ta tag i min engelska essay nu. Hajhaj

Umgås | Fika, Mys, Vänner | |
Upp