Håhåjaja

Matvanor: 
Bästa maträtt? Tacos, korv med bröd, spahetti och köttfärssås. 
Bästa efterrätt? Glass, chokladmousse, pannacotta
Bästa dryck? Vatten eller mjölk, haha. 
Hatdryck och maträtt? Ogillar läsk (oftast), vin är ingen höjdare och jäger är äckligt. 
Bästa alkoholdryck? Cider eller olika groggar. 
Smörgåsen? Äggmacka, leveroastej eller, ost och kaviar. 
Smågodis eller färdiga påsar? Plocka själv!!!!!! 
Bästa soppan? Potatis och purjolök kanske. 
Favoritglass? Hallon/saltlaktris, polka, viol, dumle, magnum, chokladboll, ben&jerry
 
Shoppingvanor: 
Hur mycket shoppar du för varje månad? Rätt så lite, beror på.
Har du mer skor än kläder? Njaaaa, nej. 
Favoritplagg? Vet inte, munktröjor kanske.  
Favoritfärg på kläder? Militärgrönt kanske. 
Favoritfrisyr: Nyduschat och inte trassligt eller frissigt, annars en sån perfekt boll som ser lagom slarvig ut. 
Bästa mönster: Blommigt eller något, vet inte! Djurmönster är fint med. 
Bästa accessoar: Är besatt av ringar och armband, örhängen och ja det mesta. Tofs finns alltid på armen med. Men en riktigt snygg väska eller sjal kan göra mycket. 
Underkläder? Sköna då jag tränar mycket. 
Hatplagg? Kläder som kanar fel, trosor som åker in rumpen. haha
 
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggaaaar
Vad vill du bli? no idea. 
Är lönen viktigast? Absolut inte. Jag vill ha lön så att jag klarar mig, hygglig bostad, hygglig mat. Lite över för att resa och att ha i buffert, men jag behöver inte ha en hög lön. Jag villl trivas. 
 
Allt möjligt:
Har du barn? Nä.
Är otrohet okej? Nä.
Älskar du någon? Räknas vänner o familj?
Betyder familjen mycket för dig? Herregud, ja
Vart åker du helst på semester? Dit jag känner för, varmt eller kallt spelar nog ingen roll det som r skönt är att komma bort. 
Bästa klimatet? Sommarvärme. 
Hemmafest eller krogen? Börja med hemmafest sedan krogen. 
Lista | Lista | |
Upp