Jahaja, lista

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende?
Långt hår, haha. Lockigt/krulligt och ganska mörkblondt tippar jag på. 
 
Vad ska man göra för att få dig irriterad?
Göra samma "fel" upprepade gånger. Vara besserwisser. Gå före i kö. Inte hälsa. Snacka skit. Vinna över mig i pingis. Snacka skit om mina kompisar eller såra dem på något sätt. Tävla med mig i helt onödiga saker. 
 
Vad är meningen med livet?
Efter att ha haft en ganska tung period som nu ligger bakom mig så säger jag att meningen med livet är att man ska HA. KUL. PÅ. VÄGEN. MOT. SINA. DRÖMMAR. 
 
Har du några komplex?
Jaddå. Mitt krulliga - ostyriga hår. Sedan finns det flera kroppsliga men det är inget vi går in närmare på. 
 
Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv?
Att jag är ambitiös och pålitligt. Lätt för att anpassa mig och att jag inte tar någon skit. 
 
Skulle du kunna plastikoperera dig?
Nej. 
 
Hur länge har du varit olyckligt kär som längst?
Alltså barndomskärleken var ju smärtande, annars har jag ingen direkt sådan i bagaget. 
 
Vilket är/var ditt favoritämne i skolan?
Samhäll-historia-svenska. Skrivämnen! 
 
Vilket ämne gillar/gillade du minst?
Fysik-kemi-biologi
 
Vilken färg har dina naglar just nu?
Naturligt, genomskinligt lack. 
 
Har du bytt telefonnummer någon gång?
En gång pga att jag och pappa delade mobil i början tills jag fick en egen. 
 
Favorittid på dagen?
Morgonen är mysig. Men gillar även kvällar då man kan lägga undan plugget och mysa ner i soffan. 
 
Har du blivit jagad utav polisen?
Nix! 
 
Vem av dina vänner vet mest om dig?
Hmmm, alla av mina närmsta vänner vet mycket om mig. Men de vet lite om olika saker tror jag. 
 
Vilken är din riktiga hårfärg?
Mörkblond/råttfärgat
 
Brukar du komma i tid?
Ja, alltid. Hatar att vara försenad och stressa. 
 
När gjorde du senast något riktigt dumt?
Ojsan, hela denna veckan har jag slarvat med saker. Men riktigt dumt, nä det vet jag inte. 
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Typ ingen speciell! :)
 
Vad faller du för hos det andra könet?
Charm, glimten i ögat, lite självsäkerhet och ett ganska snyggt yttre. 
Lista | Lista | |
Upp