Påsklov

Påken blev riktigt bra, jag hade hur kul som helst. Träffat nytt folk och umgåtts med gamla godingar, precis som det ska vara!

Skärtorsdagen var jag som sagt ute på, förfestade hos en kompis storebror med lite olika folk: väldigt trevligt! Krogen var också trevlig och där träffade jag Emma och lite annat roligt folk, stannade längst av alla vänner och mamma hämtade mig efter den obligatoriska kebabrullen. 
 
Långfredagen var en luuuugn dag, jag gjorde inte många knop var i princip utmattad och det jobbigaste jag gjorde var att gå en liten runda. Okej med sådana dagar ibland ändå ju! 
 
Påskafton spenderade jag med att försöka fatta ett beslut om hur fan jag skulle spendera kvällen haha. Blev tillslut förfest med två gamla klasskompisar, Jacob och Robert! Trevligt som fasen då både Vicke och Ida tittade förbi. Sedan blev det utgång på Oscars (vart fan tog mina pengar vägen????) träffade massa roligt folk och även en del känningar (t.ex. min bror) stack därifrån vid stängning och skulle på efterfest men jag hann sticka hem innan den började, var nog lika bra för somnade som en gris när jag kom hem. Ännu en gång mamma som hämtade mig mitt i natten (tack :) ) 
 
Påskdagen var jag trött och sliten men det var bara att börja med att laga maten och fixa med efterrätten och salladerna till kvällens tjejmiddag. Fixade och donade innan jag somnade en liten stund innan jag började göra mig iordning för middagen. Tjejerna gillade maten och vi hade en väldigt trelvig stund, fick fina presenter och mådde allmänt bra! :) Efter att vännerna begett sig hemåt åkte jag min första runda i bilen med Emma, woooooa ;)  
 
Måndag: Laaaatar-dag, minns inte ens vad jag gjorde. Eller jo, jag körde morfar till vårdcentralen och sen åt jag hos mormor och morfar innan jag tog cykeln hemåt. Körde även ner till Halmstad för att göra PA med Anna och Micha :) 
 
Tisdag: Jobbintervju x2, lunch hos farmor och farfar och TRUMVIRVEL piingis med Lizette :D Trääfade syster en sväng på kvällen. 
 
Onsdag: Stan på dagen för att kolla lite och boka resa med Linda till London så den 26 April bär det av :D Köpte balskor med, skönt! Sedan blev det hem och slappa och sola lite innan jag åkte iväg på damlagsmiddag efter en liten löprunda. Det var jätte mysigt och jätte gott Kina-käk. Efter det tänkte jag att jag skulle åka hem och sova men icke sa nicke Black Pearl fram tills stängning och trevligt sällskap blev det. 
 
Torsdag: Gekås shopping + intervju och sedan hem och ta det lite lugnt (SOLADE som fan på altanen) innan jag försökte ragga upp en bio-kompis vilket misslyckades. Träfade Vickan en stund ock åkte runt och tjötade, mysigt som fan. Efter det blev det en spontan inåkning till stan för att umgås lite med någon, kom hem lagom till att pappa satt och åt frukost innan jobbet. HAHA
 
Fredag: Fika, promenad och tv-tittande i gott sällskap. Sedan vidare på AW på Pärlan. TREvlig dag det med ;)
 
Lördag: HÖGSKOLEPROVET -.- in my ass vad dåligt det gick. 
Allmänt, Umgås | Fest, Fika, Film, Hemma, Mig, Vänner | |
Upp