1 dag - Norwayyyy

Ja, i morgon åker jag till Norge för att träna. Ett träningsläger helt enkelt. 
Jag är grymt laddad och motivationen är verkligen på topp.
Tåget går från Halmstad till Göteborg klockan 9.00.
Sedan tar bussen från Göteborg till Oslo och är framme i grannlandet klockan 14.35.
Ska bulla upp med matsäck, á la friluftsdag, så jag klarar mig på bussen.
Plugget ska packas ner så jag kan fördriva tiden med något vettigt. 
Mobilen ska laddas, väskorna packas och hörlurarna pluggas in.
Tycker det ska bli väldigt roligt att åka dit SJÄLV, ensam. 
 
Efter skolan ska jag packa allting som ska med.
Bocka av grej efter grej på listan med "ta-med-saker"
Städa lägenheten så jag kommer tillbaka till en nystädad lya. 
Skicka in lite saker som måste va gjorda innan helgen.
Kanske träna om orken infinner sig, eller bara ladda upp mig.
Sova tidigt och sedan vakna utvilad, ja tack.
 
Längtar! 
Pingis | Fröken Duktig, Mig, Nu jävlar | |
Upp