ÅÄÖ- dagen

Åskväder - På något sätt tycker jag det ruskiga vädret är mysigt så länge jag kan kura ner mig i soffan med en tjock filt och en bra bok och några tända ljus. 
 
Åsikter - Jag har en jävla massa men det är inte alltid, eller sällan som jag faktiskt vågar vädra eller yttra dessa. Varför? Bra fåga och en ändring får det bli. 
 
Äventyr - Jag vill resa utomlands, till främmande länder, hoppa bungy jump, fallskärm, rida barbacka i fullgalopp, simma i grottor, sova under bar himmel och jaga lejon. Jag är redo för alla de äventyr som finn där ute i världen. 
 
Älsklingar - Par som kallar varandra älskling är så söta. Jag erkänner, det bor kanske en romantiker i mig trots allt. Sedan är alla mina älsklingar guld värda: familj och vänner. 
 
Äpplen - Åt ett precis, mums. Pink Lady var det. Men favoriten är Ingrid Marie från vårt eget äpple träd där hemma i trädgården. Men jag gillar tp alla äpplen, utom de som är jääätte mjöliga dåå. 
 
Ögon - En av de första sakerna jag kollar efter när jag möter en person. De säger så mycket om en, naiva, självsäkra, osäkra, förvirrade, kära, berusade, lyckliga, ledsen, sorgsna, tomma, döda. Alla känslor speglas i dina ögon och det är det som gör dem så unika. Jag fick komplimanger för mina idag, jag blev glad på riktigt, för min själv syns i mina ögon :) 
 
 
 
Lista | Lista | |
Upp