Förstörare

Jag är en förstörare. För mig själv alltså. 
Karin för fan, vad hade du väntat dig?
Efter TVÅ månader kanske du borde insett 
att du haft din chans. 
Det är en rätt lång tid att hålla på att FUCK UR. 
 
FÖRFAAAAN, kom inte och säg att du fallit dit.
Joo, det har jag. Riktigt ordentligt. 
Känslokalla Karin har fallit. 
Som fan till och med.
Men det är för sent. 
Kommer gräma mig till jag dör. 
 
VARFÖR, kunde jag inte bestämma mig för 2 månader sen???
 
Nej, det var för enkelt. 
Karin, väx upp. Livet är inte ett spel.
Du är en inte en pjäs i ett schakspel.
Ingen vill ställa dig i 'schackmatt' läge. 
Så varför i helvete gör du det med dig själv???????
 
 
 
Tankar o. livet | Mig, Snurrigt, arg som ett bi | |
#1 - - emmis:

Vad hård du är mot dig själv gummis, prata med mig om du vill. Är bra på pepp talk med :)

Svar: Tack hjärtat! <3
Karin/Karre

Upp