TTT-dagen

Tacos - Bästa fredagsmys maten, supergott. Allt med tacosmak är dock gott: tacopaj, tacogratäng, tacoköttfärs, tacosås m.m. 
 
Texter - Love writing and reading. 
 
Tatueringar - Ja, jag är/har blivit ganska besatt. HEHE. Kollar bilder hela tiden på Tumblr och WeHeartIt. Finns så mycket fint och jag vill göra en till, nu direkt. haha. 
 
Trams - Tralala, man måste tramsa lite. Palla va seriös ;) 
 
Tjejkvällar -  Längesen som fan jag var på en nu, men att samla alla och bara sitta och snacka en hel kväll är det bästa som finns. 
 
Top Model - Hur kul är inte det programmet? Alla utbrott, svimningar, gråtattacker, bitchar, divor, fula bilder och knäppa klippningar. 
 
Tur - Lite tur i livet måste man ha, eller måste och måste. Men ibland förtjänar man att ha tur och kunna glida fram på en räkmacka, man ska inte behöva kämpa hela tiden. 
 
Tidningar - Jag är en tidningsnörd (se bara att jag fick TVÅ prenumerationer på min födelsedag) skummar igenom, lusläser eller bara bläddrar igenom några tidningr så fort jag får chansen. 
 
 
Lista | Lista | |
Upp