UUU-dagen

Ugglor - rätt söta små djur, har precis bestället ett mobilskal med det motivet faktiskt. Passande. Samt att de står för visdom och klokhet är bara en bonus! 
 
Underbart - Det är inte ofta som jag säger att saker är underbara, jag väljer att säga att de är bra, okej, kul eller något annat mediokert ord. Men vissa saker är fatiskt underbara eller fantastiska, varför ska det vara så svårt att säga det och förstå att man faktiskt upplever underbara saker?
 
Upplevelser - Resor, träffar, samtal, händelser. Saker man varit med om som formar en, upplevelserna man har i sin rygsäck är de som gör en till den man är. 
 
Umgänge - Superduperultramegaviktigt! Jag är ganska kass för tillfället på att vårda min umgängeskrets, förlåt vänner! 
 
USA - En plats jag helt klart måste resa till innan jag dör!!!! 
 
 
 
 
Lista | Lista | |
Upp