jag är inte död

1. Fullständigt namn? Karin Elin Maria Lomander
2. hur gammal är du? 19 år 2 månader och 17 dagar
3. Vart bor du? Halmstad och Varberg
4. Bor tillsammans med? Själv i Halmstad. Varberg med mamma och pappa. 
5. Färg på ditt hus? Halmstad - tegel, Varberg - vitt och grått
6. Hus eller lägenhet? Halmstad - Lgh, Varberg - Hus
7. När är du född? 3 Mars
8. Klass? MAB, 3a
9. Vilket år tar du studenten? DETTTTA; iiiih! 
10. Något jobb? Gekås
11. När gick du upp i morse? 07.50
13. Duschat idag? Japp i morses och ska duscha om en stund igen. 
14. Kramat någon idag? Nää
15. Pussat någon idag? Nää
16. Vad har du ätit idag? Minns inte. Jordgubbar precis iaf. 
17. Dagens klädsel? Jeans, vitt linne och grå munktröja. 
18. Dagens smink? Inget, vavavooo
19. Dagens sötnos? Ida
20. Dagens roligaste? Pingisträningen. 
 
Socialt:
21. Har du många vänner? Tillräckligt :)
22. Hur många har du kysst? Haha, förbannat bra fråga. 
23. Vem kramade du senast? Hmm, pappa! haha
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Hur ska jag veta?
27. Har du pojk-/flickvän? Återkommer... 
28. Vem pratade du med i telefon senast? Ida
29. Vem fick du senast sms ifrån? Per
 
Favorit:
(just nu)
34. Dryck? Ramlösas nya mineralvatten - Sicilian Lemon + raspberry 
35. Färg? Rosa
37. Stad? London
38. Land? England
39. Ämne i skolan? Engelska
40. Människa? För många. 
 
Senaste..
41. Personen du tänkte på? En tjej i topmodel som går på TV:n
42. Gången du åkte bil? Igår
43. Gången du spydde? Vet inte. 
44. Gången du grät? Oj, vet ej. 
45. Pizzan du åt? Hawaii, haha. 
46. Gången du var i Göteborg? hmm, flygplatsen till/fr London
47. Gången du var i stockholm? Höstas 
48. Gången du var full? Påskas, eller ngn helg senare. 
49. Gången du var hög?  -
50. Gången du rökte? Det var längesen
 
Antingen eller:
51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Det beror på, men jag gillar att vara hemma
54. Tvspel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Beror på
56. Hångla eller ha sex? Beror på
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget av det. 
58. Ragga eller bli uppraggad? Uppraggad. 
59. Big Brother eller Paradise hotel? Paradise hotel 
60. Blont eller svart hår? Blont om det är jag som ska ha det. Annars tycker jag båda är grymt fina, på rätt personer såklart!
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blågröna.
62. Choklad eller lakrits? Båååda! Helst blandat. 
63. Göteborg eller Stockholm? Götrborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Pepsi max. Annars fanta. Men inget fan av läsk. 
66. Pizza eller kebab? Båda? 
67. Randigt eller prickigt? Randigt, tror jag
68. Älska eller älskas? Båda!
69. Leva eller dö? LEVA!
 
Antal:
70. Personer du älskar? Svårt att räkna. 
71. Personer du hatar? Vet ikke. 
72. Gånger du varit full? Vet ej. 
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? HAHA, fjortonårsperioden drar upp snittet... 
74. Glassar du ätit på en dag? Säkert minst  (gottegris) 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga tror jag. 
76. Gånger du haft minnesluckor? Hmm, 2-3 kanske. 
77. Kuddar i sängen? 2 eller 1. Använder bara en. 
78. Personer du saknar just nu? 5
79. Gånger ditt hjärta brustit? Inte brustit men små splittrat ngn gång bara. 
 
Vem:
80. Vill du kyssa nu? Emma du får gissa!
81. Ska du träffa imorgon? klasskamrater, kanske träningskompisar. 
82. Sjöng du senast för? bilen. 
83. Hade du senast en msn-konversation med? Hahha, vem fan minns det?
84. Spelade du tvspel med senast? GuitarHero med mig sjlv. 
85. Vill du ta med på resa nu? Vem som helst, bara det är en kul resa! 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? allt o inget. 
87. Förtjänar att dö? ingen. 
88. Är söt? Emma 
89. Fick dig att gråta senast? Jag själv. 
 
Vad:
90. Gör dig glad? träna, umgås med fina människor och göra det jag tycker om. 
91. Gör dig ledsen? Stress och att se andra må dåligt. Inte uppnå mina mål/krav. Press. 
92. Vill du helst göra nu? Sova och sedan vakna upp och ha sommarlov i morgon och alla saker som ska göras är gjorda!
93. Önskar du att du slapp göra? skolarbete. 
94. Vill du ha nu? En riktigt bra sömn.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Studenten ligger närmare... 
96. Längtar du till? Studenten, eller först till balen (sööööndag)
97. Tycker du om dina betyg? OK. 
98. Ångrar du i ditt liv? Inga kommentarer men Vissa saker kanske man hade valt att itne göra om. 
99. Är det bästa som hänt dig? Livet. 
100. Hur mycket är klockan? 20.49
Lista | Lista, Mig | |
#1 - - emma:

Hum. låt mig gissa på att du vill pussa Zac Efron? Rätta mgi om jag har fel!!

Upp