Dagarna bara passerar

Sedan jag skrev sist har jag mest tränat och jobbat. Jobbade från förra fredagen tills nu i torsdags (sju dar i rad) för att ha en ledig dag och sedan jobba igår igen.
 
Lite hipp som happ blev det bestämt att det vankades utgång på kvällen, en av jobbarkompisarna fyller år idag och skulle fira det med middag och utgång igår. Slutade fyra och skulle köra hem syrran och hämta lite smått o gott. Hemma vid cirka halv sex och slänger mig i duschen. Bokstavligt talat. En halvtimme senare står man redo med partystassen och sminket på plats. Lizette hämtade mig och vi åkte gemensamt till Emelie för middagen.
 
Middagen var väldigt trevlig, roligt att umgås med sådana som man inte känner så väl ibland faktiskt. Gårdagens motto var SALONGSBERUSAD. Jag kanske nådde lite över det stadiet men fan jag höll mig på banan. Inte en enda minneslucka och inga fyllesms/samtal. Score.
 
Efter middagen så åkte vi till ngn annan fest och därmed dissade vi krogen. Väldigt trevligt. Vid ett-tiden (??) började vi röra oss hemåt. Jag svängde in hos ngr kompisar som spelade Tv-spel, somnade i soffan och tjofaddderittanlej.
 
Vaknade upp där jag somnade och begav mig sedan till Kvantum för att köpa mat, Sedan till syrrans lägenhet där jag har hängt resten av dagen. Kollar sons of anarchy och äter vindruvor. Kurade ner mig i soffan med Lindas mjukiskläder och en filt. En bra dag helt enkelt.
 
 
 
Allmänt | |
Upp