Rullar på

Har varit händelserika dagar som gått, med jobb, vänner, träning och festligheter.
 
Jag skulle haft ännu en ledig vecka, veckan som gick, men jobbade ons-fre. Efter jobbet i torsdags stod det gym på schemat och sedan en lång PW med fina Lizette som har flyttat ihop med sin pojkvän. Fredag var det jobb 9-18 sedan hem och slänga i sig mat innan jag åter befann mig på Fitness 24 Seven och gymmade lite. Sedan blev det en snabb dusch innan jag mötte upp jobbarkompisen Emelie för att kolla landskampen på Black Pearl. 
 
Relativt lugnt med folk och vi haffade två bra platser, trodde vi. En gubbe, lite överförfriskad och på sitt allra flirtigaste och högljudaste humör fick oss att lämna BP och dra hem till ngr kompisar för att se resten av matchen där. Tre killar som kollade och drack öl, jublade och var helt inne i det. Jag och Emelie satt mest och diskuterade andra saker. Vi som trodde att jublet inte kunde bli högre fick oss en smärre chock när de sedan började lira FIFA. På liv och död. Drog hemåt vid elva-tiden, eller hemåt och hemåt. Körde grabbarna till krogen och sedan stack jag till Galtabäck för att hälsa på två stycken komipsar från grundskolan som flyttat ihop i hus där. Irrade omkring och körde runt ett tag men hittade tillslut. 
 
Mer öl var det där, dock inte för mig som var nykter, ännu mer onyktert och hög musik. Trevligt, underhållande och vid klockan tre avrundade jag kvällen/natten med att dejta huvudkudden... 
 
Allmänt | |
Upp